2år idag :love: :D



Godmorgon mina sötnosar! Sovit gott? ;)
Det har i alla fall jag gjort! :D

Idag är det INGEN vanlig dag för det är faktiskt min och killens 2års dag HURRAHURRAHURRA! :D dessutom har vi varit förlovade i 1,5 år med så det finns mycket att fira idag, och vet ni va? ;) vi har varit sambo i 1år idag med haha!

Mattias jobbar ju tråkigt nog hela dagen, så det blir inte så mycket "firande" idag, det vi ska göra är att ta lite 2års kort sedan när han kommer hem. Det ska bli kul, har min "privata" fotograf vid namn Linnea ;) hehe!

Mår för övrigt mycket bättre idag, hoppas det är påväg bort nu! hatar att vara sjuk!
:p


Kommentarer
Postat av: el-sarah från karlberg

Grattis :D

2011-08-23 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0