Andra avenyn avsnitt :D



Bjuder på en helt ny bild på mig! :p

Har nu tagit en paus från mina Andra avenyn avsnitt jag har suttit i soffan och kollat på i cirka två timmar eller , det kanske är mer ändå? :O jag vet inte riktigt! Jag har i alla fall diskat och bäddat sängen idag! Jag glömde faktiskt bort att bädda igår, det var dumt av mig dock...

Jag skulle förästen börja packa ner lite grejer jag ska ha med mig till Bengtsfors, men så märker jag att min byrå har gått sönder i botten så jag inte kan dra ut den helt + att jag inte kan få ut undre delen av min låda, så fucking jobbigt, så älskling måste laga den innan vi åker typ, annars får jag inte med mig kläder! :o

Ringde till Älskling vid 11.00 och sa att den var sönder, bara det att han tyckte jag sa att bilen har tappat underdelen :p haha jag höll på att dö! :p

Vad gör mina läsare för något nu då? har ni det bra allihoppa?! :)
Det har jag, förutom min jävla mensvärk! :(
puss♥

Kommentarer
Postat av: - linnea thi elg '

Har du läpppiercing? ;o galet snyggt iaf! :)



Kärlek / Linnea Thi Elg

2011-08-13 @ 22:17:13
URL: http://linneathielg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0