Avslutningen av Frågestund sker 18.00 ikväll! :)



Hejsan mina små sötnosar till läsare och besökare! :D jag hoppas alla njuter av en bra och trevlig helg! För det gör jag! ;)

Ikväll avslutas min frågestund här på bloggen, klockan 18.00 är det slut på denna frågestund! och efter det kommer jag att besvara de frågor ni ställt till mig! Otroligt kul att få en del frågor, men dock är det tråkigt att många av dom är Anonyma! Hoppas att ni inte har slut på frågor, utan att jag får fler under dagen!

Frågor och svar, läggs upp på bloggen senare ikväll eller i morgon!
Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi ikväll när jag är hemma igen!

+ ATT vill ni följas via bloglovin, är ni välkomna att höra av er! följer ni mig, följer jag er! SJÄLVKLART!
OCH det går att gilla min blogg på Facebook, klicka på knappen till vänster i menyn eller
sök på emmaamiikaaelas.webblogg.se på Facebook!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej emma!

självklart följer jag din blogg, du får gärna följa min fotoblogg med, och vi allihop måste hitta på och göra nått någondag, vi är ju nyfikna på er nya lägenhet och allt. Kram!

2011-08-14 @ 13:04:32
URL: http://www.jessicasfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0