Dag 01 En nytagen bild och 10 intressanta fakta om mig ;)



Ny bild från idag!, hoppas det duger! ;)


10 intressanta fakta delar om mig!

1. När jag blir färdigutbildad vill jag bli barnpsykolog/kurator.
2. Jag har lätt för att se när någon är ledsen och behöver tröst.
3. Jag har en CP-skada från födeln som har gett mig halvsidig förlamning. (får se hur många som slutar läsa min blogg nu)
4. Jag har världens bästa mamma, pappa och syskon.
5. Jag är förlovad sedan 2010 - 02 - 23. ♥
6. Jag ska läsa en Psykologi kurs i höst/vinter på högskola väst i Trollhättan.
7. Jag har världens finaste kille.
8. Jag är djurälskare.
9. Mitt bloggnamn ska bli Smokie.
10. Jag tycker det är superkul att blogga när jag vet att ni läser ;)



Kommentarer
Postat av: Rebecca ♥

Sv; jag spelar på king.com, själv? :)

2011-08-16 @ 18:05:14
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: tack :D

2011-08-17 @ 09:10:10
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0