Dag 03 - Du och vänner :)



Hej mina älsklingar! :)
på grund av annat fick Dag 03 komma upp idag istället eftersom jag, Mattias och Linnea fastnade i Brålanda igår! ;)

Huuummf... Vänner? för mig blir det jag och EN vän!
Under min uppväxt har jag inte haft vänner utan EN vän som ALLTID finns, vi skrattar, gråter, skapar glädje, tröst med varandra! Jag och Linnea har kännt varandra i 7ÅR! Vi träffades när hon började 7an och jag gick om, vi hamnade i samma klass och sedan dess har vi hållt ihop. Vi har aldrig bråkat och vi är  äkta vänner, vi sviker ALDRIG varandra, ! nu är vi till och med bosatta i samma lägenhet, vi är som syskon! :love:


Dag 01 -  En nytagen bild på dig och 10 intressanta fakta
Dag 02 -  Ditt husdjur

Dag 03 – En bild på dig och dina vänner
Dag 04 – Din favoritbild
Dag 05 – En bild av en plats du varit på
Dag 06 – Berätta om ett roligt minne du har
Dag 07 – En bild på någon / något som har störst inverkan på dig
Dag 08 – Dina planer för sommaren
Dag 09 – Något du är stolt över de senaste dagarna
Dag 10 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad
Dag 11 – En annan bild av dig och dina vänner
Dag 12 – Varför började du blogga?
Dag 13 – En bild av ditt rum
Dag 14 – En bild på dig och din familj
Dag 15 – En låttext som betyder mycket för dig
Dag 16 – En annan bild av dig själv
Dag 17 – Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför
Dag 18 – Planer / drömmar / mål du har
Dag 19 – Smeknamn du har, varför har du dem
Dag 20 – Någon du ser dig vara gift / vara med i framtiden
Dag 21 – En bild av något som gör dig glad
Dag 22 – Vad gör dig annorlunda än alla andra
Dag 23 – Något du längtar efter väldigt mycket
Dag 24 – En bild på dig som barn
Dag 25 – Saker man hittar i min handväska
Dag 26 – Din favorit tid på året
Dag 27 – Dina intressen
Dag 28 – En bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?
Dag 29 – Vad har du lärt dig hittils iår
Dag 30 – Din favoritlåt

Kommentarer
Postat av: Julia

Har lagt till dig , säg till när du har lagt till mig? :)

2011-08-19 @ 19:00:09
URL: http://iulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0