Dålig uppdatering de senaste dagarna!



Hej mina sötnosar! Mår ni bra? :)
Jag är jätte ledsen för denna jättedåliga uppdatering som jag haft under några dagar, men jag har varit sjuk och inte orkat + att ni slutat att kommentera, och motivationen ligger hos mina läsare, så är det bara! MEN, jag kämpar! Jag tycker det är kul att blogga, så jag hoppas att ni fortfarande vill att jag ska blogga.

Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen och pratat med dom om lite saker, :) efter det blev det fika med linnea, sedan kom älskling hem och då åkte jag med min älskling till Trollhättan och köpte skor! :) nu till kvällen blir det lugnt framför tven, !

puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: el-sarah från karlberg

Jag har också köpt nya skor :D

Arbetsskor med stålhätta i och för sig x)

Men iallafall :)

2011-08-26 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0