Go kväll mina läsare! :)



Hejsan mina underbara läsare! Hoppas kvällen är bra! för det är min! ;)

Jag och min älskling fick våra nya förlovningsringar idag och jag är jätte nöjd!, eller jag tror att vi båda två är riktigt nöjda!. Anledning för att jag ville ha nya ringar var för att min var typ trasig, det har suttit en sten i den, men den har låssnat, + att jag inte vill gå runt med en ring med ett hål i. :o Meeen, den största anledningen var att jag och Mattias har haft det lite kämpigt det sista, vi har dock inte visat det för någon, MEN vi har bråkat. Och allt sådant har löst sig nu. Vi är lyckligt par som bor i samma lägenhet med två katter. OCH jag vet att jag älskar honom och jag vet att det är han jag vill leva med nu :D Så det detta fick bli som en ny start för oss!.

Vi hamnade hos Mattias mormor ikväll. Skulle dit och hämta nyckeln som hon lånade av mig medan vi var i bengtsfors. Vi blev kvar en stund och fika och mys, jätte söt är hon! + att vi har tvättat från 17.00 till 22.00 Så nu har vi rena kläder också.! ;)

HA EN BÄST KVÄLL,
PUSS♥

Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

du skriver fel bloggadress :O

2011-08-16 @ 23:55:35
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!

Vinnaren av Månadens blogg är dragen. kolla in och se om det blev du

Blev det inte du? Då finns det en chans för dig att delta igen redan nu ;)

Kraam

2011-08-17 @ 08:40:29
URL: http://xxtofsxx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: vad hittas på då? :)

2011-08-17 @ 11:31:03
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0