Go morgon Tisdag! :)



Go morgon världen och alla mina underbara läsare/besökare! :thumbup:
Hoppas ni har sovit gott! För det har jag iaf gjort. Vaknade dock kvart över åtta och var pigg som en mört! Så jag fick upp, och fixa mig iordning med en gång, smink och platta håret. HiHi!

Jag skulle ju dragit två vinnare i dagens blogg, men jag tror att jag fått in fyra "jag är med" och därför väntar jag en liten stund och ser om det ökar på sig under den närmsta timmen eller så. Idag är det fint väder igen! hurra! :D kanske blir ut och fota lite mer idag med Linnea. Det är alltid kul tycker vi!

Jag har en fråga till er längre upp i inlägget och är glad om ni lämnar era åsikter.
Hörs snart igen! puss!♥

[klicka här]
[ Gilla min blogg på Facebook]

Kommentarer
Postat av: HANNA

Svar: kul att du gillade dem! det är bra med mig och själv? :)

2011-08-16 @ 11:02:02
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra val att byta blogg

2011-08-16 @ 12:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0