Gomorgon...



Go morgon alla friska läsare och besökare!, :)

Hoppas ni har sovit gott, jag gjorde det tillslut!

När jag är sjuk eller förskyld så äter jag inte så mycket, känner mig lixom inte hungrig av någon anledning! Men när man äter dom medicinerna jag gör är det viktigt att äta när man tar dom, och jag sköter inte maten så bra nu när jag är sjuk, så jag mådde inte alls bra igår kväll, det blev lite mycket, det är därför inte Dag - 05 kom upp igår, (jag är en värdelös bloggerska när jag är sjuk, FÖRLÅT) MEN, jag lovar att både dag 05 och 06 kommer upp sedan, bra va? :thumbup: Jag hoppas verkligen jag blir frisk snart, jag orkar inte vara mer sjuk nu. Trött hela tiden, får inget gjort hemma, sitter i soffan och halvsover, med mera! Det är så tråkigt!

Dock känner jag mig bättre nu än vad jag gjort tidigare, men min torr hosta har gått där ifrån till slemhosta , usch! Nepp, nu ska jag snora vidare en stund och så hörs vi snart! :)
puss♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela Coco Urbom

Krya på dig! Hoppas du blir bättre snart!

Kram

2011-08-22 @ 10:49:29
URL: http://mikaelaurbom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0