Nu ska utväxten bort :D



Hejsan mina underbaraste! :D
Jo, jag och min Linnea cyklade till stan förut och handlade hem mer mat eftersom det var väldigt tomt i vårat kylskåp hemma. ;) + att min utväxt på håret är desemeterlångt så köpte jag faktiskt med mig hår färg hem. OCH det är inte blond denna gången, det får vara slut på det nu, det sliter för mycket på håret och jag har med åren blivit brunett i min naturliga hårfärg, så därför tog jag hårfärgen som såg mest lik ut min naturliga! Jag hoppas på att det blir bra. ;)



Denna hårfärgen blir det! Dessutom är mitt hår så slitet och äckligt efter all blekning och färgning så det är inte värt att försöka blondera mer, så derför har jag bestämmt mig för att nu ska jag vara brunett, thats it! :)
Vill ju ändå se lite klok ut i huvudet när jag börjar skolan!
Tycker ni det ska bli kul att börja skolan igen? :D

Resultatet på håret får ni sedan! ;)

Kommentarer
Postat av: MAJJIN.SE - Nikon D3100 ♥

spännande :D

2011-08-15 @ 19:38:39
URL: http://majjin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0