Slö dag, och sambon jobbar över. :( :)



Gokväll mina sötnosar!
:D
Idag har det blivit en riktig slappis dag hemma. Jag har kollat på film, eller ja, Andra avenyn + att jag har skaffat mig konto på Studentportalen och lagt in en bild på mig själv på DISco sidan, där man kan se alla som ska delta samma kurs som jag. + att man även kan se sitt schema och mycket mycket mer där! ;) tänkte visa mitt schema för er, ;)



Jag hoppas iaf att jag förstått detta rätt nu, :) jag tror det! Rirklarna visar vilka tider jag går i skolan under resten av denna veckan och även nästa. :)


Det kommer nog bli super! :thumbup:

Kommentarer
Postat av: SagaLarsson♦

svar: så lite så (:

2011-08-31 @ 18:58:40
URL: http://thephotoblogofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0