Idag är det en ny dag! ;)



Gomorgon mina sötnosar! Idag är det en ny dag, nya möjligheter. ;)
Hoppas ni har sovit gott,! Det har INTE jag gjort tyvärr. Jag har haft så svårt att sova. Jag somnade vid 06.00 i morse efter att jag varit med älskling när han skulle äta frukost innan jobbet. Han la sig brivid mig så jag somnade, efter 2år har jag insett att jag inte kan somna om han ligger brivid mig och SOVER, eller om jag är ensam i sängen. Han sov när jag la mig, och det gick inte att somna, satte mig i soffan och satte på lite Andra avenyn och tänkte att jag skulle somna, men inte då,! så klockan 06.00 i morse när älskling la sig en stund brivid mig, då slockna jag. :p fånigt !

Idag är det Arbetsförmedlingen som står på schemat. Jag ska säga till dom att jag inte längre går i skolan och att jag vill ha en praktikplats eller jobb i stället. Hoppas på det bästa nu, tungan rätt i munnen som man brukar säga ;)

Ikväll kommer även min lillebror hit. :D
hörs senare! :love:

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

2011-09-02 @ 12:56:49
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: el-sarah från karlberg

Bra Emma :D

Som mamma brukar säga: Hoppet är det sista som sviker en.

Hoppas du får nåt du trivs med :)

2011-09-02 @ 15:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0