Ledsen och besviken, :(



Hejsan mina sötnosar! Idag är jag verkligen inte på topp alls, och jag ska berätta varför
. :( :(

Som ni vet började jag skolan idag, Högskolan Väst som ligger i Trollhättan. Jag kom in på en Psykologi kurs A nivå 30 högskolepoäng. Och för er som inte känner mig, Jag har jätteproblem med min engelska, och har ALLTID haft det. Jag har aldrig lixom blivit godkänd i praktiken på engelska, men eftersom jag har ett funktionshinder fanns det ett papper på gymnasiet som sa att jag har rätt till att få ett G även om jag inte når upp till målen. Min lärare hjälpte mig med det, jätte snäll var hon. Och detta gjordes mycket för just att jag ville söka in till högskolan väst. Jag kom in, och kursen startades idag. Jag hade längtat så efter detta! Men det visar sig snart att jag inte har många fler val än att hoppa av, pågrund av att all litratur är på Engelska, vi skulle alltså plugga inför tentor, göra hemtentor med mera från Engelska böcker. Detta kände jag med en gång att detta går inte, det kommer aldrig gå.! Efter halva dagen får jag med sorg i hjärtat tyvärr meddela min lärare att jag måste hoppa av på grund av detta. :( Jag känner mig så värdelös! jag ville verkligen det här, men så går det inte på grund av att jag inte kan engelska... fan! mer irriterande är det när denna kursen var ett bra steg för att kunna bli kurator, som jag vill bli :( faaaan!

HOPPAS ERAN DAG VARIT BÄTTRE ÄN MIN! :love:
har för övrigt nyss kommit hem, så därför inte blivit uppdaterat fören nu.


Kommentarer
Postat av: SagaLarsson♦

usch vad trist tjejen!

2011-09-01 @ 19:22:47
URL: http://thephotoblogofme.blogg.se/
Postat av: el-sarah från karlberg

Fy fan säger jag bara.

Vad dumt att det inte står på svenska när du läser i Sverige.

Fy fan :`(

2011-09-02 @ 15:44:52
Postat av: photosbymalin.se

va tråkigt gumman :( <3

2011-09-03 @ 15:10:28
URL: http://photosbymalin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0